film

 

Kommentarer
Jossan säger:

Vad fina gångarter Spöket har! Han såg väldigt trevlig ut sista biten. :)

Undrar över de slappa tyglarna, varför är dom så långa? :-) Tänker att kontakten går förlorad när det glappar sådär och att hästen får svårt att hitta något att söka sig till.

Svar: Tack, vad roligt!I slutet av klippet så travar vi av därav så långa. Tänker själv på de när jag ser filmen att jag har ganska långa tyglar. Men han blir vääldigt lätt hög, alldeles för hög och spänd om jag har för korta tyglar. Därför vill jag att han ska söka sig ner och söka min hand. Måste annars när jag rider han ute i skogen hålla han väldigt mycket i handen eftersom han är så pass pigg att han vissa gånger inte ens bryr sig om mitt säte och då blir de mycket i handen vilket resulterar i en hög form så skönt att kunna rida inne och inte ha så mycket i handen utan han hittar sin egen balans och därav sen börja korta lite.
ridtravare.blogg.se

2015-01-12 | 17:16:57
Bloggadress: http://minfux.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback